درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی- خرید در بازارهای صنعتی: مطالعه موردی روسیه
Understanding the role of marketing–purchasing collaboration in industrial markets: The case of Russia تاریخ: ۲۰۱۱ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Industrial Marketing Management قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۱۱ تعداد صفحات فارسی: ۱۹ کد: ۱۰۱۸۴ چکیده فارسی این تحقیق تلاش دارد تا نقش رابطهی موجود میان بازاریابی و خرید را در … ادامه خواندن درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی- خرید در بازارهای صنعتی: مطالعه موردی روسیه
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.